Een nieuwe start - Reisverslag uit IJmuiden, Nederland van Wout Haasteren - WaarBenJij.nu Een nieuwe start - Reisverslag uit IJmuiden, Nederland van Wout Haasteren - WaarBenJij.nu

Een nieuwe start

Door: Wout

Blijf op de hoogte en volg Wout

02 Mei 2008 | Nederland, IJmuiden

Heey vrienden familie en aanverwante mensen.
Tja, een echte schrijver zal ik nooit worden, maar ik wil jullie toch wel laten weten waar ik nu weer uithang.
Ik begin Maandag as aan mij stage in het Holiday Inn Seaport Beach in IJmuiden Nederland. Is een aardig mond vol maar het heeft ook inderdaad wel iets.

Ik begin als trainee Keuken Management met een doorloop in het F&B en Duty management waar ik een hoop wil leren en uiteindelijk mijn scriptie over zal schrijven.

De echte reden voor dit verhaal is dat ik door wou geven waar ik nu weer woon voor enventuel contact.

dus hierbij.

Naam: Wout van Haasteren (jep nog steeds)
Plaats: IJmuiden
Adres: De Ruyterstraat 50
1971 BJ
Nummer: op aanvraag

ik hoop de meesten hiermee op de hoogte hebben gebracht en mocht je toevallig een keer verdwaald zijn richting IJmuiden geef eens een ringetje.

Groet
Wout

• 02 Mei 2008 - 20:05

Cynthia:

Ahh. nu ben ik mijn oude maatje echt weer kwijt :P. naja je nummer weet ik wel te vinden kus

• 03 Mei 2008 - 18:17

Jasper:

goed bezig wout, doet me deugt. kom wel een keer langs, weet niet waneer, maar ik kom een keer langs.

• 04 Mei 2008 - 13:42

Erik En Joke Van K.:

Hoi Wout, veel succes op deze plek. En vooral veel sterkte met je scriptie.
    Liefs uit Assen van de Kuijkjes

• 05 Mei 2008 - 12:21

N.lodder@hetnet.nl:

Lieve Wout, Weer een stap verder vanaf vandaag. Met vereende krachten op je nieuwe stek aangeland. Doe er je voordeel mee! Oma en ik wensen je alle succes en hopen beslist langs te komen na een belletje vooaf.Is de eerste dia je nieuwe bedrijfskleding ?
    Liefs van ons beiden, O. & O.

• 06 Mei 2008 - 13:30

Janne:

wout, harstikke leuk voor je! Had toch wel van je verwacht dat je in het buitenland zou gaan stagelopen na ons avontuur in thailand en indonesie..
    Heel veel plezier en succes in IJmuiden.
    Kom snel weer eens langs in Zen!!

xxx