Einde studie - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Wout Haasteren - WaarBenJij.nu Einde studie - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Wout Haasteren - WaarBenJij.nu

Einde studie

Door: Wout

Blijf op de hoogte en volg Wout

12 Juli 2007 | Zuid-Afrika, Pretoria

Hallo iedereen,

een laatste berichtje voordat mijn reis door Zuid Afrika begint.
De studie zit erop, gisteren heb ik mijn eind presentatie gehouden voor een grote group mensen die zich bezighielden met de gemeenschap, veel positieve reactie erop gehad en toen was schoo leigenlijk afgelopen. Mijn eigen project is nu in handen van de vrijwilligers hier en van de volgende groep studenten die hier over een half jaar komt. Het is toch wel jammer om hier het vertroude PA te verlaten maar gelukkig ga ik nu ook een hele hoop van het land nog zien en dat moet goedkomen.

Ik ga vanaf vanmiddag 13.00 uur richting Jeffries Bay en vandaaruit vertrekt het avontuur richting the Wildcoast. op de 29 moet ik weer terugvliegen maar tegen die tijd hoop ik weer eens een berg ervaringen rijker te zijn.

de koffer moet weer verder ingepakt worden en als je ergens een paar maanden hebt gewoont is dat toch best lastig.

dus ik wens jullie de groeten en wie weet komt er nog een berichtje tussendoor.

Wout

  • 12 Juli 2007 - 13:17

    Binky:

    kerel veel plezier op vakantie, en geloof mij, na 5 maanden heb je nog meer troep die mee die koffer in moet

    groetjes

  • 12 Juli 2007 - 16:39

    Bert:

    Hey Wout!

    Veel plezier met je travel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wout

TJa, het is slechts een verhaal over waar ik nu weer uithang. Mijn rondzwervingen over deze aardbol en hopelijk een paar leuke verhalen die het lezen waard zijn. Groet Wout

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 16902

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 06 Juni 2014

Nicaragua, Docenten leren wat ze willen leren

28 April 2013 - 19 Mei 2013

Ghana

16 Februari 2012 - 04 Maart 2012

Rondreis Vietnam

03 Oktober 2009 - 10 Maart 2010

Het Avontuur Spanje

01 Mei 2008 - 18 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: