Einde studie - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Wout Haasteren - WaarBenJij.nu Einde studie - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Wout Haasteren - WaarBenJij.nu

Einde studie

Door: Wout

Blijf op de hoogte en volg Wout

12 Juli 2007 | Zuid-Afrika, Pretoria

Hallo iedereen,

een laatste berichtje voordat mijn reis door Zuid Afrika begint.
De studie zit erop, gisteren heb ik mijn eind presentatie gehouden voor een grote group mensen die zich bezighielden met de gemeenschap, veel positieve reactie erop gehad en toen was schoo leigenlijk afgelopen. Mijn eigen project is nu in handen van de vrijwilligers hier en van de volgende groep studenten die hier over een half jaar komt. Het is toch wel jammer om hier het vertroude PA te verlaten maar gelukkig ga ik nu ook een hele hoop van het land nog zien en dat moet goedkomen.

Ik ga vanaf vanmiddag 13.00 uur richting Jeffries Bay en vandaaruit vertrekt het avontuur richting the Wildcoast. op de 29 moet ik weer terugvliegen maar tegen die tijd hoop ik weer eens een berg ervaringen rijker te zijn.

de koffer moet weer verder ingepakt worden en als je ergens een paar maanden hebt gewoont is dat toch best lastig.

dus ik wens jullie de groeten en wie weet komt er nog een berichtje tussendoor.

Wout

• 12 Juli 2007 - 13:17

Binky:

kerel veel plezier op vakantie, en geloof mij, na 5 maanden heb je nog meer troep die mee die koffer in moet

groetjes

• 12 Juli 2007 - 16:39

Bert:

Hey Wout!

Veel plezier met je travel!