Mijn eerste berichtje - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Wout Haasteren - WaarBenJij.nu Mijn eerste berichtje - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Wout Haasteren - WaarBenJij.nu

Mijn eerste berichtje

Door: Wout

Blijf op de hoogte en volg Wout

15 Maart 2007 | Nederland, Leeuwarden

Hallo,

dit is dus mijn eerste verhaaltje over mijn trip naar Zuid-Afrika. Ik vertrek pas over 6 weken maar zelfs nu is het al heel druk.

Op het moment ben ik bezig met het inzamelen van geld voor de projecten in het buitenland, voornamelijk voor een speel terrein voor de kinderen van een Township (een buitenwijk waar voornamelijk armere (zwarte) mensen wonen). Dit doen wij onderanderen door een wijn actie, een veiling (op 31 maart en 1 april, FEC hallen leeuwarden, allen welkom) en sponsoring van bedrijven en mensen.

Ik hoop jullie met deze site een beetje op de hoogte te houden over het gebeuren rond deze reis.

groetjes
Wout

  • 15 Maart 2007 - 12:16

    Anneloes:

    jeeeej mn huisgenootje de wijde wereld in :d koel!! succes met je sponsoractiedingen! xx

  • 15 Maart 2007 - 12:38

    Ischara:

    Hey Lekkerding,

    Ram leuk dat je een site wilt gaan bij houden. Ik hoop dat je er dadelijk de tijd voor hebt. Hoogst waarschijnlijk zie ik je niet meer als je weg gaat. Maar ik zal je wel geregeld e-mailen. Ik wens je in ieder geval al heel veel succes met het inzamelen van geld. En dadelijk ook in zuid-afrika. Maar ik zal je wel nog even spreken voor dat je gaat.

    Dikke knuffel, xxx

    Ischara

  • 15 Maart 2007 - 13:12

    Edo:

    Hey Wout,

    wat ben je ook weer een goed persoon. Je kan ook gewoon niet gaan zonder iets goeds te doen. Heel veel succes met dat, I know you can!! Verder ben ik nog steeds lekker aan het genieten op Phuket.. Ben nu events manager en heb een aantal grote groepen komende maanden.. Veel werk maar erg leuk.

    Hey succes en doe al die meiden daar de groetjes...:P

    Ciao Edo

  • 15 Maart 2007 - 14:18

    Bert-Jan:

    Ey Wout, klinkt leuk allemaal. Zit je tot die tijd nog steeds in LWD?? Dan binnenkort ff een biertje doen om bij te kletsen!


  • 15 Maart 2007 - 14:54

    Ingrid:

    Hoi Wout; leuk zo'n blog. Ben benieuwd naar het vervolg....

  • 15 Maart 2007 - 15:00

    Charlotte:

    Eeej Wout,

    Super goed van je, ik hoop dat je maar veel geld op gaat halen. Succes er mee!

  • 15 Maart 2007 - 20:17

    Lianne:

    ziet er goed uit!!
    Ben zeer benieuwd naar wat je gaat beleven!! En wie moet er nu de fietsers duwen en de arme mensen het wad over sjouwen????

  • 15 Maart 2007 - 21:04

    Caroline:

    hoi wout, ok mijn kleine neefje gaat wederom de wijde wereld in. ik wens je veel succes en pas goed op jezelf. groetjes van ons allen

  • 16 Maart 2007 - 07:10

    Jasper:

    hej wout, eindelijk heb jij ook een website. wist je dat ik ook aan het geld inzamelen ben voor het Activity Centre, wij gaan hier in afrika proberen wat grote bedrijven als de Daimler-Chrysler over te halen om een donatie te doen... we zien wel,
    rustig aan doen in Nederland, en ik hoop dat het geld inzamelen ons beide goed zal gaan.

    groetjes uit het mooie Afrika, Jasper

  • 16 Maart 2007 - 11:58

    Kevin:

    Hey kerel,

    Echt leuk joh wat je allemaal onderneemt!!!
    We moeten weer eens afspreken, het is al lang geleden.

    Veel succes en geniet ervan,

    Ik bel je nog wel groetjes Kevin

  • 17 Maart 2007 - 19:14

    Janne:

    lieve wout,

    klinkt goed! stiekem ook wel een beetje jaloers..
    hoop dat het net zo'n leuke en mooie tijd word al in thailand en bali, ook al is dat natuurlijk moeilijk te overtreffe!

    liefs janne

  • 17 Maart 2007 - 21:40

    Dunja:

    Hey Wout,

    Je bent inderdaad vroeg met je verhaal, veel regelen hè om naar het buitenland te gaan.. Ben benieuwd naar je project, klinkt heel interessant!

    Succes!

    Liefs
    Dunja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wout

TJa, het is slechts een verhaal over waar ik nu weer uithang. Mijn rondzwervingen over deze aardbol en hopelijk een paar leuke verhalen die het lezen waard zijn. Groet Wout

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 16914

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 06 Juni 2014

Nicaragua, Docenten leren wat ze willen leren

28 April 2013 - 19 Mei 2013

Ghana

16 Februari 2012 - 04 Maart 2012

Rondreis Vietnam

03 Oktober 2009 - 10 Maart 2010

Het Avontuur Spanje

01 Mei 2008 - 18 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: