Daar gaan we weer - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Wout Haasteren - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Wout Haasteren - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer

Blijf op de hoogte en volg Wout

28 Januari 2014 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Het is bijna zover,
puntjes op de i laatste medicijnen gehaald en een bed vol met uitgespreide backpack inhoud...
En dan ga ik weer op weg naar een nieuw avontuur in het buitenland.
Snel is het zeker allemaal gegaan. Had je mij 2 maanden geleden gevraagd wat ik in 2014 zou gaan doen dan had ik het niet geweten.
Had je mij verteld dat ik een onderwijsproject ging doen in een achtergelegen gebied in Latijns-Amerika dan had ik je voor een gek uitgemaakt. Maar toch is het zover. Tas bijna gepakt, en nog 1 nachtje Nederland en 1 nachtje Düsseldorf en op weg.

Allereerst wil ik iedereen hartelijk bedanken voor de bijdrages aan mijn project!!

Ik heb er zin in en de handen beginnen te jeuken. Al is het gedag zeggen aan kim voor anderhalve maand wel zwaar. Op dat moment komt zij ook richting het verre westen om daar 7 weken mee te helpen en vervolgens mij de laatste maand alleen de daadwerkelijke jungle in te sturen.

Via deze blog probeer ik weer af en toe te laten horen hoe het met mij gaat en jullie mee te laten genieten van al mijn sterke verhalen en natuurlijk om te laten zien waar al jullie donaties heen gaan..

Hasta luego y antes cuatro meses!!

Wout

ps: voor meer info kijk ook op http://project2014nicaragua.alvarum.net/woutvanhaasterenkimvandendungen
en

• 28 Januari 2014 - 16:29

Yvonne:

Wout,

Héél veel plezier en succes daaro!! De tijd gaat sneller dan je denkt, dus die 7 weken zonder elkaar overleven jullie wel ;).
    Ik ga je verhalen zeker volgen, ben heel benieuwd wat er allemaal op je pad komt!

Liefs,
    Yvonne

• 28 Januari 2014 - 16:43

Toos:

Wout, een goede reis en geniet ervan!

• 28 Januari 2014 - 17:40

CAROLINE VAN BEEST:

Ha Wout,, Veel succes en een goede reis!

groetjes caroline

• 30 Januari 2014 - 10:07

Mirella Rothengatter:

Hola Wout y Kim:
    Ik wens jullie heel veel succes en plezier in Nicaragua. Zelf ben ik jarenlang lid geweest van de stedenband Zoetermeer-Jinotega, dus jullie reis heeft zeker mijn aandacht!!
    Zelf ben ik met hart en ziel betrokken geraakt bij ACE Charity, een organisatie die zich inzet voor gedumpte, mishandelde, uitgehongerde en verwaarloosde (zwerf)honden (en katten) in Zuid-Spanje. En via die weg steun ik ook andere goede doelen, zoals momenteel de actie voor honden in Roemenië die letterlijk doodvriezen. Tja, een mens kan niet alles hè!! Het wordt tijd om de staatsloterij te winnen .... hi hi hi.
    Nou, nogmaals ontzettend veel succes en ik volg jullie hoor!!
    Abrazo,
    Mirella